مردن امرساده ای ایست

مردن امرساده ایست

مردن امرساده ای ایست

مردن امرساده ایست

Mountain!

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۶ ق.ظ

نمیدونم چرا از ته دلم میخوام این دختر و تا جایی که میتونم حمایت کنم.

برای کم شدن حساسیت های من و کوه بودن واقعی لازمه که تو این برهه از امتحانات حواسم هم به خودم و در عین حال به لیلا باشه ، می خوام احساس کنه که من پشتش ایستادم و میتونم ادامه بدم و اینجوری هم حال اون و هم حال خودم و بهتر کنم

سخت گیریایه خیلی کمتری از لحاظ بعد اجتماعی باید تو جریان باشه و بیشتر به بعد فردیت بپردازه و موفقیت های اساسی تو این زمینه بپردازه هر روز هر روز باید حواسم به سه نفر باشه 

اول خودم و بعد لیلا و زهرا 

انگار که من دوس دارم ثابت کنم که لایق این کلمه هستم.... "کوه"

چقدر از لیلا و روابطش و رابطم باهاش دارم یاد مییگیرم، دارم یاد میگیرم دوس داشته باشم! و فقط دوس داشته باشم همین.

از خیلی جهات میتونیم تاثیر خیلی خوبی خیلی خوب رو هم بزاریم و در کنار هم

رشد کنیم

"سمیه من و رها کن به خودت فک کن" 

این جمله مگه میشه دیگه از ذهن من پاک بشه؟

خیلی طول میکشه تا لیلا اون چیزایی و درک کنه که منو آزار میدن اما عب نداره

این منم که باید کوه باشم دلم برا این دختر پر از آرزوهای بزرگ و امیدوار و غصه دار میخواد پر بزنه و یه کوه محکم بشه پشتش! واقعا کوه بشه

میخوام که بزرگ بودن و با کوه بودن برای این بشر دوست داشتنی و متفاوت تجربه کنم


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۶ ق.ظ
  • somi somi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی