مردن امرساده ای ایست

مردن امرساده ایست

مردن امرساده ای ایست

مردن امرساده ایست

چهارشنبه سوری

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ق.ظ

اعصاب خوذد کن تر از این  چهارشنبه سوری داشتیم مگه؟!

یه سری کودن جلویه ماشین رو گرفتن که ماروبترسونن! الحقم موفق شدن!

من ترسیدم از دیونگیه این جماعت نفهم!

بدم میاد از بی توانی! حتی اگه از سر عقل باشه

. من خیلی بیشعورم که دعا کردم  نسلشون منقزض  شه؟!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ق.ظ
  • somi somi

نظرات  (۱)

خوب من موافق اینم که نسل ادم ها بیشعور منقرض شه ولی تاریخ نشون داه که زن قوی دارند و منقرض نمی شند :))..دنیا پر بیشعوره ..
چهارشنبه سوری خونه بودم ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی