مردن امرساده ای ایست

مردن امرساده ایست

مردن امرساده ای ایست

مردن امرساده ایست

بابا لنگ دراز

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ

" بسیاری از دختران هستند که  نمی دانند خوشحال و سعادتمندند,آن ها چنان به خوشی ها

عادت کرده اند که احساساتشان فلج شده است,اما من ,هر لحظه خوشبختی خودم را احساس

می کنم

و یقیین دارم که خوشبختم

و هر واقعه نامساعدی هم که پیش آید ,به این عقیده باقی خواهم ماند و به ناراحتی ها مانند تجربه ی

جالبی می نگرم و از این که از تجربه ی تازه ای غافل نمانده ام خوشحالم

(( آسمان بالای سرم به هر رنگی باشد ,من برای هرگونه سرنوشتی حاضرم))

.

.

.

آخ که چقد تو خوبی بابا لنگ دراز عزیز!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ
  • somi somi

نظرات  (۱)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • اتفاقات ناخوشایند رو به دید تجربه دیدن راه حل خوبیه.
    پاسخ:
    جودی ابوت سرشار از زندگی و افکار مثبته!
    همه ی ما این روح رو داریم منتها بلد نیستیم ازش استفاده کنیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی